7 Manieren Om 7 Pond In 14 Dagen Te Verliezen

Het zoeken naar manieren om uw gewichtsverlies te versnellen is voorbij. Met deze zeven tips kunt u de komende twee weken zeven pond lichter zijn. Wees klaar om enkele veranderingen aan te brengen, maar uw dunner zelf zal u bedanken.

Image_(7)

Maak water je beste vriend

Terwijl het als geen verrassing zou komen dat water uw beste wapen in gewichtsverlies is, hebben sommigen nog steeds niet gepakt. Door uw waterverbruik tot zes tot acht glazen per dag te verhogen, zal u u helpen om toxinen uit te spoelen die het gewicht beperken dat u wilt verliezen.

Water helpt de spijsvertering te versnellen evenals vele andere processen in je lichaam. En als je lichaam gladder wordt, dan kan je meer calorieën verbranden langs de weg.

Een nieuw voorgerecht

Als u op het voedsel wilt eten dat u eet, is dit een truc die voor iedereen werkt. Begin met lunch en diner met een kleine kopje soep. Natuurlijk moet de soep niet op basis van room zijn; Een bouillon zal heel goed werken.

De warme soep zorgt ervoor dat je maag voeler wordt, zodat je minder eet op de volgende maaltijd. Dit is ook een goed idee als je gaat eten. Heb die kom soep voordat u gaat om uw verleiding voor grotere porties te bekampen.

Verwijder het zout

Veel van het extra gewicht dat mensen dragen is te danken aan een grote inname van zout. Zout kan gevonden worden in veel van de dingen die we beschouwen als gezonde bevroren lunches, ingeblikte soepen en specerijen.

Neem de komende twee weken wat tijd om te kijken naar de etiketten van de dingen die u eet om te zien hoeveel zout (als natrium) in het voedsel dat u hebt geëet. Het vermijden van voorverpakt voedsel is de beste manier om het zout uit uw dieet te verwijderen.

Neem de suikers weg

Terwijl we het niet willen toegeven, houdt suiker ons overgewicht en ongelukkig. En suiker is niet alleen een snoepbar of een milkshake, maar ook in de witte broden en pasta’s waar we van houden.

Maar als je gewicht wilt verliezen, is het tijd om betere manieren van eten te vinden. Dit kan onder meer overschakelen naar bruine rijst en volkorenbrood. En natuurlijk, het beperken van uw suikerachtige snacks tot een keer in een geweldige tijd.

Verhuizen

Wanneer je probeert om gewicht te verliezen, moet je om te beginnen met trainen. Als u nog niet eerder hebben uitgeoefend, heb je geluk. Studies hebben aangetoond dat je gewoon een paar keer kan lopen per week en het branden van de calorieën die u wilt branden.

Dertig minuten per dag is de beste manier om zeven pond te verliezen in twee weken, maar als je niet zo heel veel tijd, proberen om het op te splitsen in de loop van de dag-zeggen tien minuten drie keer per dag, of gewoon proberen om te passen in drie goede dertig minuten wandelen per week.

Vertragen

Een van de belangrijkste dingen die leiden tot te veel eten is niet de tijd nemen voor jezelf. Wanneer je probeert om gewicht te verliezen, is het essentieel dat je alleen gereserveerd een beetje tijd elke dag voor u en u. Door het geven van jezelf wat rust, zult u in staat om te vertragen en vergeet niet dat je de extra inspanning die je zet in om gewicht te verliezen waard bent.

Net als moeder zei:

En vergeet niet over uw fruit en groenten. Hoewel vruchten bevatten suiker, ze bevatten ook minder calorieën dan uw traditionele zoete snacks.

Als je echt wilt wat gewichtsverlies jumpstart, eet gestoomde groenten bij elke maaltijd. Niet alleen hebben zij een licht vochtafdrijvend effect (maakt je water gewicht te verliezen), maar ze ook energie je lichaam te blijven maken van grote keuzes.

Als je gewicht wilt verliezen, helpen je nodig hebt, maar met deze tips, heb je alles wat je nodig hebt.

Bronnen:

https://www.scribd.com/document/355615548/Dieetpillen-en-de-Gezondheidsrisicos

https://drive.google.com/file/d/0B7bRuQmXuws4dVp1UjJwZ3BIU3M/view

 

Advertenties